عمومی و اجتماعی

قانون جذب چیست؟ چه کاربردی در زندگی ما دارد؟

کمتر کسی در جامعه امروز زندگی می‌کند و بارها نام قانون جذب را نشنیده باشد! قانونی که به شدت در بین مردم جامعه نشر داده شده و افراد زیادی به سمت آن گرایش پیدا کرده‌اند. شاید دلیل این امر، جذابیت این قانون و امیدی بود که به ذهن بشر جانی دوباره بخشید. طرفداران و داوطلبان یادگیری قانون جذب آنقدر زیاد هستند که در سال‌های اخیر جستجوی این واژه در گوگل به شدت زیاد شد.

اگر در یک جمع چند نفره عنوان کنید که قانون جذب چیست؟ بدون شک افرادی هستند که در این زمینه اطلاعات دارند و به شما پاسخ می‌دهند، اما نکته مهم اینجاست که قانون جذب و نکاتی که در بطن آن پنهان شده است، گاهی اوقات با آنچه مردم عادی درک کرده‌اند، بسیار متفاوت است. پس بهتر است این قانون را بیشتر بشناسیم و در مورد آن اطلاعاتی درست و کاربردی به دست آوریم. باید بدانیم این قانون از کجا آمده است؟ و مخالفان و موافقان آن چه می‌گویند؟ در نهایت آنچه که حقیقت قانون جذب را بیان می‌کند، چیست؟

قانون جذب چیست؟ و چه می‌گوید؟

اگر بخواهیم تعریفی تحت الفظی از قانون جذب داشته باشیم این قانون را باید این گونه بیان کنیم: «انسان به هر چه که می‌اندیشد و هر چه را که احساس می‌کند، همان یا چیزی مشابه آن را جذب می‌کند. »

طبق این تعریف، زندگی هر کسی را افکار و احساساتش می‌سازد. افرادی که موفقیت‌های زیادی را تجربه کرده اند، همگی به این سخن صحه می‌گذارند که بارها و بارها، به روزهایی که موفق خواهند شد، اندیشیده اند و آن را برای خود بازسازی کرده بودند. قدرت تخیل در این افراد به خوبی عمل کرده است و آن‌ها در تخیلات خود روزهای رسیدن به موفقیت را دیده اند.

با توجه به قانون جذب، انسان خالق زندگی خود است و از عدالت خداوند به دور است که کسی غیر از انسان بتواند در زندگی او موثر باشد. قطعا اولین مساله‌ای که به ذهن‌تان می‌رسد، این است که چگونه می‌توان نقش دیگران را در زندگی ما نادیده گرفت و تکذیب کرد؟
اگر این مقاله را تا انتها مطالعه کنید، متوجه همه نکات قانون جذب خواهید شد. در این صورت قطعا به مراتب مفیدتر و بهینه تر از این قانون موجود در زندگی بشر، بهره خواهید برد. پس بهتر است بدانید که قانون جذب چگونه می‌تواند فرد را به موفقیت یا فلاکت برساند؟

قانون جذب چگونه کشف شد؟

رسیدن به آرزوها و موفقیت یک هدف فطری است. انسان بدون شک برای سکون آفریده نشده است و برای این که بتواند پیشرفت کند، خداوند آرزو و اهدافی را در دل او جای می‌دهد. از طرفی عدالت خدا حکم می‌کند که توانایی لازم را با توجه به ظرفیت شخص، به او عنایت کند تا از این طریق به اهداف خود دست یابد و پیشرفت کند.

در طول دوران مختلف افراد زیادی بوده‌اند که به نحوی در زندگی بشریت تاثیری فوق العاده بر جای گذاشتند. افرادی مانند انیشتین، ادیسون، گراهام بل، رازی و... همین طور در عهد حاضر نیز افراد موفق کم نیستند و اکثر آن‌ها را می‌شناسیم.
حال این سوال ممکن است به ذهن مخاطب برسد که دلیل موفقیت این افراد چه بوده است؟ این افراد همان قدر زمان و امکانات در اختیار داشتند که مابقی مردم آن را دارا بودند. پس تفاوت‌ها از کجا شروع شده است؟

بررسی زندگینامه بزرگان و طرز تفکر آن‌ها نشان می‌داد، همه این افراد دارای یک انگیزش قوی بودند که آن‌ها را به جلو می‌راند. در گذشته سخت کوشی را دلیل موفقیت این افراد می‌دانستند؛ ولی کمی که بررسی می‌کنیم، می‌بینیم که افراد زیادی هستند که شاید ساعت‌های بسیار بیشتری نسبت به این افراد کار می‌کنند و به مراتب سخت کوش تر هستند؛ اما در سطح پایین جامعه قرار دارند.
دقیقا مساله همین جاست؛ تفاوت اساسی بین بزرگی تفکر این دو گروه است. بررسی‌های دیگری که انجام می‌گیرد، نشان دهنده باور به موفقیت در گروه اول است. آنچه سبب می‌شود این افراد با انگیزه و انرژی بیشتری کار کنند و از زمان در دسترس، بهینه بهره ببرند، باور موفقیت است که در آن‌ها وجود دارد. قانون جذب با این پیش زمینه شروع شد و به مرور کامل‌تر گردید.

عملکرد قانون جذب از نظر بزرگان علم موفقیت

اگر سری به مباحث آموزش قانون جذب بزنید، افراد زیادی را در این زمینه به عنوان اساتید بزرگ این قانون می‌یابید. افرادی مانند استر هیکس، راندا برن، جو ویتالی و... که در فیلم "راز" نیز گرد هم آمده‌اند. آیا فیلم راز را دیده اید؟ پس از دیدن آن چه احساسی داشتید؟

افرادی که فیلم راز را مشاهده کرده اند، در همان ابتدا به دو گروه تقسیم شده اند.

  1. گروهی که آن را یک فیلم تخیلی و مبتنی بر حدس و گمان می‌دانند
  2. درصد اعظمی از مردم از این فیلم استقبال کردند و نشاط و انگیزه فراوانی با آن به دست آوردند و آن را کاملا پذیرفته اند.

جزو هر کدام از این گروه‌ها که باشید، باید بدانید که اطلاعات‌تان در مورد قانون جذب ممکن است در اندازه‌ای نباشد که بتوانید از آن بهره ببرید. پس بهتر است دقیق تر به این قانون زیبا و دقیق نگاه کنید. شاید نکات قانون جذب در فیلم راز نهفته باشد؛ اما برای افرادی که عمیق تر به آن نگاه نکرده اند، به احتمال زیاد گنگ یا گمراه کننده خواهد بود.
نکاتی که در قانون جذب اهمیت دارد و باید به آن توجه ویژه شود، دقیقا همان چیزی است که افراد زیادی را به موفقیت رسانده است. پس یادگیری آن‌ها خالی از لطف نیست. از این رو ما تمام این موارد را کاملا باز می‌کنیم تا بهتر آن را درک کنید.

چه عواملی در قانون جذب تاثیر دارند؟

قانون جذب به کمک قوانین و فرآیندهای دیگری کار می کند. این موارد دست در دست هم می دهند تا این قانون کار خود را انجام دهد. فراگیری آن‌ها نیز سبب درک بهتر قانون جذب می شود. کائنات و قانون ارتعاش ارتباط تنگاتنگی با قانون جذب دارند.

1. کائنات 

حتما نام کائنات را به خصوص در مباحث قانون جذب شنیده‌اید! به هر چیزی بجز ما و خدا کائنات می‌گویند. انسانها، اشیا، فرشتگان، ایده‌ها، کسب و کارها و... همگی جزئی از کائنات هستند.
قانون کائنات می‌گوید، هر انرژی یا فرکانسی که شما به کائنات ارسال می‌کنید، عینا به سمت‌تان برمی‌گردد. مهم نیست این فرکانس مثبت یا منفی، خواسته یا ناخواسته، هدف یا ضد هدف برای شما باشد. در هر صورت همان را دریافت می‌کنید. اینجاست که باید روی فرکانس‌هایی که به کائنات می‌فرستیم دقت کافی داشته باشیم.

برخی از اساتید قانون جذب، به کائنات نام بچه غول بی شعور می‌دهند. یعنی کائنات مانند یک بچه است که شما او را به هر سمتی که بخواهید می‌برید، مانند یک غول قدرتمند است، بی شعور است زیرا متوجه نمی‌شود شما به چیزی که فکر می‌کنید خواسته شماست یا ناخواسته‌تان، دقیقا همان را برایتان فراهم می‌کند.

2. قانون ارتعاش

خانم استر هیکس در سخنرانی‌های خود، دائما از لفظ قانون ارتعاش در کنار قانون جذب استفاده می‌کند. به گفته ایشان، قانون ارتعاش قانون اصلی است و قانون جذب از آن نشات می‌گیرد. حال قانون ارتعاش چیست؟

اگر کمی در زمینه فیزیک کوانتوم اطلاعات داشته باشید، می‌دانید که تمام اجسام و مواد از لایه‌های کوانتوم انرژی ساخته شده‌اند. تعداد لایه‌های انرژی و نحوه چینش آن‌ها کنار هم باعث می‌شود تا این انرژی‌ها مواد مختلفی را تولید کنند. حتی صدا و احساسات ما نیز دارای انرژی هستند! از این رو تمام جهان هستی از انرژی ساخته شده است. ارتعاش این ذرات انرژی در کنار هم تفاوت‌هایی با هم دارند.

قانون ارتعاش می‌گوید، شما با فکر، سخن، توجه و... ارتعاش‌هایی را به جهان هستی ارسال می‌کنید. این ارتعاش در جهان به گردش درمی‌آید و چیزی هم ارتعاش خود را پیدا کرده و مجددا به سمت شما می‌آورد. از این رو شما دقیقا چیزی را در زندگی خود تجربه می‌کنید که تفکرات هم ارتعاش با آن در گذشته خود داشته اید.

ارسال ارتعاش خواسته به کائنات 

ارتعاش همان حرکت انرژی است. حال با توجه به این که تمام فعالیت‌های مانند فکر، انجام کار، صحبت کردن، گوش دادن و... انرژی تولید می‌کنند، ما از تمام این کارها ارتعاش می‌فرستیم. هنگامی‌که در مورد مساله‌ای صحبت می‌کنیم، فکر ما نیز به همان سمت می‌رود، به دنبال آن احساسات ما در آن مورد شکل می‌گیرد و ارتعاش ارسال می‌شود.

فرض کنید در مورد اتفاقاتی مانند گرانی و تورم در جامعه صحبت می‌کنید، سپس متوجه می‌شوید که کم کم احساس نگرانی از آینده، ترس از نداشتن و عدم تامین نیازها و ... به سراغ‌تان می‌آید. هر کدام از این احساسات، ارتعاش مربوط به خود را دارد و شما در حال فرستادن ارتعاش ترس، نداشتن، نگرانی و ... هستید. از این رو بعد از مدتی باید منتظر دریافت دوباره آن‌ها باشید. به همین علت، باید تا می‌توانید سعی کنید که در مورد وقایع مثبت صحبت و فکر کنید تا آن‌ها به سمت شما آیند.

آموزش قانون جذب 

قانون جذب را می‌توان در بخش‌های مختلف زندگی به کار گرفت. قطعا تمام جنبه‌های زندگی باید متعادل باشد تا بتوانیم بیشتر از زندگی لذت ببریم. از این رو در ادامه نقش قانون جذب را در بخش های مختلف زندگی مورد بررسی قرار می‌دهیم.

1. دستیابی به ثروت

اکثر افراد در دنیای امروز به دنبال جذب ثروت هستند. به همین علت بیشتر افرادی که به سمت قانون جذب می‌روند، اولین خواسته‌ای که آن را دنبال می‌کنند، جذب ثروت است. اگر می‌خواهید قانون جذب ثروت را بدانید، فقط کافی است در این زمینه احساسات مثبت داشته باشید.
هر چیزی که مربوط به پول و ثروت است باید در شما احساس خوبی ایجاد کند. به عنوان مثال، اگر خرید می‌کنید و تقریبا تمام پولتان را هزینه کرده اید، به جای این که فکر کنید چقدر هزینه کرده اید، شکرگذار باشید که توانسته اید این هزینه را پرداخت کنید.

هنگامی که کسب و کاری را شروع می‌کنید، از همان ابتدا با ترس و دلهره از شکست، جلو نروید. آینده پر از موفقیت خود را تصور کنید و به قدرت و انگیزه کار کنید. هنگامی که مشکلات پیش رویتان را می‌بینید، به این فکر کنید که تجارت بهتری برای رشد کسب و کارتان به دست خواهید آورد.

2. جذب سلامتی

جذب سلامتی نیز یک بخش مهم در قانون جذب است. اگر سلامتی نداشته باشیم، لذت بردن از داشته‌ها بسیار سخت می‌شود. از این رو استفاده از این قانون در زمینه سلامتی باید جزئی از زندگی ما باشد.
برای این که ارتعاش مثبت در این مورد به کائنات ارسال کنید، باید دائم شکرگذار نعمت‌هایی باشیم که در زمینه سلامتی خود داریم. به عنوان مثال، هر روز از داشتن چشم بینا، گوش شنوا، دست سالم و... شکر کنیم. توجه ما بر روی این داشته‌ها سبب می‌شود تا سلامتی بیشتری را به سمت خود بکشانیم.

حال این سوال پیش می‌آید، افرادی که بیماری خاصی دارند چه باید بکنند؟ چگونه در مورد این بیماری ارتعاش مثبت بفرستند؟ در این مورد بهتر است به بیماری توجه نکنیم. بلکه هر وقت متوجه آن می‌شویم، به زمانی فکر کنیم که بیماری کاملا رفع شده است و ما در سلامت و صحت کامل در حال انجام زندگی روزمره خود هستیم.
تصور کنید فردی دائم دچار سردرد می‌شود. به جای این که توجه خود را روی سردرد بگذارد، باید در تخیلات خود فکر کند سردرد برای همیشه رفع شده است و با حالتی کاملا سالم و عادی در حال انجام کارهایش است. اینگونه ارتعاش سلامتی به کائنات ارسال می‌شود و فرد در مسیرهایی هدایت می‌شود که بتواند سردرد خود را درمان کند.

3. جذب روابط 

ما در یک اجتماع بزرگ زندگی می‌کنیم و برای بسیاری از فعالیت‌های خود به روابط با افراد دیگر نیاز داریم. به خصوص روابطی که منجر به ازدواج و تشکیل یک زندگی برای مابقی عمر فرد می‌شود، اهمیت زیادی دارد.
ممکن است شخص خاصی مد نظرتان باشید و بخواهید از طریق قانون جذب رابطه خوبی با او داشته باشید و او را جذب کنید. ممکن است از خودتان بپرسید آیا قانون جذب شخص معین هم وجود دارد؟ اگر فرد مورد نظر، خود گرایش به فرد دیگری داشته باشد، قانون جذب چگونه این روابط را به سرانجام می‌رساند؟

الف. رسیدن به فرد مورد نظر

یک نکته را در نظر داشته باشید که، هر کسی در این دنیا می‌تواند از قانون جذب استفاده کند. پس فردی که مد نظر شماست نیز می‌تواند زندگی خود را خلق کند. در این بین دو مسئله ممکن است وجود داشته باشد.
یکی این که طرف مقابل که شما به او می‌اندیشید، به شما گرایش داشته باشد و هم ارتعاش شما باشد، در این حالت، شما هم با فکر کردن به او می‌توانید از قانون جذب استفاده کنید و او را به دست آورید.

ب. رسیدن به فردی با خصوصیات مشابه

گاهی اوقات طرف مقابل شما ممکن است به فرد دیگری بیندیشد یا خصوصیاتی که در درون خود پنهان دارد، هم ارتعاش با تفکرات شما نباشد، در این موقع مسئله کمی متفاوت می‌شود. شما نمی‌تواند با افرادی که هم ارتعاش‌تان نیستند ارتباط زیادی داشته باشید. قانون جذب می‌گوید، انسان‌های اطراف شما کسانی هستند که هم ارتعاش شما هستند. پس نتیجه ارتعاشات مثبت شما به فردی که مد نظرتان است چه می‌شود؟

توجه داشته باشید که کائنات به ارتعاشات شما جواب می‌دهد. در این مواقع باز هم شما نتیجه ارتعاشات مثبت خود را به روابط دریافت می‌کنید؛ اما در قالب فردی دیگر که دقیقا همان احساس را به شما خواهد داد.
به عنوان مثال شما فردی را دوست دارید که دارای قیافه‌ای دلنشین، موفق، ثروتمند و ... است. دائم به داشتن او فکر می‌کنید و از این تفکرات احساس بسیار خوبی دارید، اما متوجه می‌شوید که او را از دست داده اید و با فرد دیگری ازدواج کرده است. مطمئنا شما نتیجه استفاده از قانون جذب را خواهید دید.
پس به جای تفکرات منفی و ناامیدی، صبور باشید. فردی با همان خصوصیات که شما به آن فکر می‌کردید به سراغتان می‌آید. شما هم دقیقا همان احساسات خوب و عاشقانه را تجربه خواهید کرد.

اگر دوست دارید از این قانون الهی نهایت بهره را ببرید، باید تمریناتی را در این زمینه فراگیرید و از آن‌ها استفاده کنید. چه کارهایی می‌توانید انجام دهید تا قانون جذب را در جهت خواسته‌های خود به کار گیرید؟

دانش محوری

تمرینات قانون جذب برای دستیابی به خواسته‌ها

همانطور که گفتیم، چه شما بپذیرید چه نپذیرید، چه بدانید و چه ندانید، قانون جذب در حال کار کردن است. پس بهتر است که آگاهانه آن را به خدمت بگیریم. برای این منظور، تمریناتی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها بهره برد. اساتید قانون جذب تمریناتی را برای بالا بردن سطح ارتعاش و رسیدن به خواسته‌ها طراحی کرده‌اند که یادگیری آن‌ها خالی از لطف نیست.

1. بررسی احساسات

همانطور که گفته شد، احساس عامل اصلی در ارسال ارتعاش است. پس هر احساسی که داشته باشید، آینده شما را رقم می‌زند. پس به احساسات خود دقت کنید. گاهی اوقات احساسات ما ناخودآگاه به وجود می‌آیند. پس باید هر چند دقیقه یک بار آن‌ها را آگاهانه بررسی کنیم.
دائم به خودتان بگویید، الان چه احساسی دارم؟ این کار سبب می‌شود آگاهانه احساسات‌تان را بررسی کنید و آن را به یک احساس بهتر تبدیل کنید. بدین صورت، احساسات مثبت‌تان به مرور بیشتر می‌شود.

2. جملات تاکیدی

یکی از پرکاربردترین تمریناتی که برای قانون جذب مورد استفاده قرار می‌گیرد، جملات تاکیدی است. این تمرین را می‌توانید برای جذب هر خواسته‌ای استفاده کنید. البته ساختن این جمله‌ها قوانین خاص خود را دارد. برای اینکه جمله تاکیدی مربوط به خواسته خود را بسازید باید نکات زیر را مورد توجه قرار دهید.

  • خواسته‌های خود را در زمان حال بیان کنید: من ثروتمند و سالم هستم.
  • بهتر است واژه‌های شکرگذاری را در آن‌ها جای دهید: خدایا شکرت که من ثروتمند و سالم هستم.
  • تا می‌توانید جملات کوتاه و ساده بسازید.
  • از ضمیرهایی استفاده کنید که جمله را به خودتان نسبت دهد. مانند من، م، مال من و ...
  • از کلمات مثبت در آن‌ها استفاده کنید: به جای این که بگویید خدایا شرکت که از فقر نجات پیدا کردم. بگویید خدایا شکرت که ثروتمندم.

این جملات را بارها و بارها در طول روز با خودتان بگویید. می‌توانید آنها را در پشت زمینه گوشی‌تان قرار دهید یا بر روی یک کاغذ در معرض دید خود بگذارید تا همیشه آن را ببینید. این کار باعث می‌شود تا احساسات بهتری داشته باشید.

3. سوالات رگباری

اگر می‌خواهید به سرعت احساس خود را خوب کنید و قانون جذب را در جهت منافع خود به کار گیرید، می‌توانید از سوالات رگباری استفاده کنید. تصور کنید که برای استخدام در یک موسسه برای مصاحبه حضور یافته اید.
احساس نگرانی و ترس دارید، برای این که این احساسات منفی را از بین ببرید و آن‌ها را به احساساتی مثبت تبدیل کنید می‌توانید از سوالات رگباری استفاده کنید. سوالات زیر را پشت سر هم و بدون این که به جواب آن‌ها بیاندیشید، از خودتان بپرسید.

  • اگر در این آزمون قبول شوم چه؟
  • اگر بهترین مصاحبه را داشته باشم چه می‌شود؟
  • اگر بهترین سمت به من پیشنهاد شود چه می‌شود؟
  • اگر کاری با حقوق بالا دریافت کنم چه اتفاقی می‌افتد؟
  • و...

سوالاتی از این قبیل باعث می‌شود که خودبخود ذهن شما به سمت خواسته‌هایتان گرایش پیدا کند و در چند ثانیه احساسات‌تان به سمت مثبت شدن پیش برود. این سوالات را می‌توانید در مواقع مختلف و برای اهداف خود از خودتان بپرسید. فقط دقت داشته باشید که فقط این سوالات را بپرسید و نیازی نیست جواب آن‌ها را بگویید. ذهنتان خودش به سمت جوابهای مثبت خواهد رفت.

4. شکرگذاری

شکر نعمت، نعمتت افزون کند           کفر نعمت، از کفت بیرون کند

همین بیت شعر نشان دهنده تاثیر شکرگذاری در قانون جذب است. هر چه بیشتر به داشته های خود توجه کنیم و از داشتن آن‌ها شکرگذاری کنیم، نعمت‌های بیشتری به سمت ما می‌آیند. مهم نیست چقدر روابط خوبی دارید، چقدر ثروت یا سلامتی دارید، در هر صورت بدتر از این هم می‌توانست باشد. از این رو باید همان دارایی ناچیز را در نظر گرفت و بابت آن‌ها شکرگذار بود.

با توجه به تحقیقاتی که انجام گرفته است، داشتن روحیه شکرگزاری باعث می‌شود تا سطح ارتعاشات فرد به مراتب بالا رود و قدرت جذب او نیز به همان اندازه افزایش یابد. حال در این بین، افرادی به قانون جذب ایراد می‌گیرند که نقش عمل در زندگی چیست؟ حتی برخی افراد می‌گویند مگر می‌توان با تخیل و احساسات مثبت، بدون کار کردن به جایی رسید؟ در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم.

آیا قانون جذب عمل گرایی را نقض می‌کند؟

قبل از هر چیز باید بدانید، کاملا اشتباه است که فکر کنید قانون جذب عمل را حذف می‌کند. بدون شک برای رسیدن به هر خواسته‌ای باید دست به عمل بزنید. حال نقش قانون جذب چیست؟parkinson's law in management

قانون جذب مانند یک عدد در عمل شما ضرب می‌شود. بسته به این که ارتعاشات شما چقدر قوی و مثبت باشند، این عدد بزرگ تر می‌شود. احتمالا تا اینجا متوجه نقش عمل شده اید!
فکر کنید مانند برخی افراد که این قانون را اشتباه فهمیده اند، تصور کنید که هیچ کاری نیاز نیست انجام دهید. آنگاه عمل شما صفر است و هر عددی که در آن ضرب شود، حاصل همان صفر می‌شود.

اما کاری که ارتعاشات شما برایتان انجام می‌دهد، هدایت در مسیری است که به موفقیت بیشتر می‌انجامد. افرادی سر راهتان قرار می‌گیرند که می‌توانند شما را در انجام بهتر کارهایتان یاری دهند. ایده‌هایی به ذهنتان می‌آید که اجرایی کردن آن‌ها سود زیادی به شما می‌رساند! پزشکی به شما معرفی می‌شود که بیماری‌تان را کاملا خوب می‌کند. پس می‌بینید که در نهایت شما باید عمل کنید؛ اما نتیجه است که متفاوت می‌شود.

احتمالا شما هم دوست دارید در زمینه جذب پول، جذب یک فرد معین، جذب سلامتی و ... اطلاعاتی کسب کنید. در ادامه هر کدام از این خواسته‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوانید از آن‌ها نتیجه مطلوب دریافت کنید.

همه آنچه باید درباره قانون جذب بدانید!

قانون جذب، حاصل ارتعاشاتی است که ما به کائنات می‌دهیم و نتیجه آن‌ها را دریافت می‌کنیم. کائنات متوجه نمی‌شود ما این ارتعاش را به عنوان ناخواسته فرستاده ایم یا جزو خواسته‌های ماست. دقیقا هم ارتعاش آن را برایمان ارسال می‌کند.
احساس بخش مهم قانون جذب است. هر احساسی که داشته باشید، همان ارتعاش را هم ارسال می‌کنید پس برای بررسی ارتعاش‌تان، به احساس‌تان رجوع کنید. تمریناتی مانند جملات تاکیدی، توجه به احساسات، سوالات رگباری و ... می‌توانند در به کار گیری قانون جذب به شما کمک کنند.

نکته بسیار مهمی که در این قانون باید به آن توجه کنید، این است که عمل جزو اصلی قانون جذب است. در هر صورت باید عمل کنید تا نتیجه دریافت کنید. قانون جذب فقط باعث می‌شود تا نتیجه‌ای مثبت و چند برابر بگیرید. به همین علت باید ابتدا دست به کار شوید و زمینه را برای موفقیت خود فراهم کنید. کسب و کار خود را شروع کنید یا آن را گسترش دهید. از روش‌های قانون جذب نیز استفاده کنید تا بتوانید نتیجه ای بهینه دریافت کنید.
در این صورت افراد و راه‌های مناسب در مسیرتان قرار می‌گیرند تا از آن‌ها بهره ببرید. سایت کارلیب هم در زمینه توسعه کسب و کار و رشد و توسعه فردی، می‌تواند کمک شایانی نماید. توصیه می‌کنیم مقالات آموزشی وبلاگ کارلیب در زمینه موفقیت شغلی و مهارتهای مدیریتی را مطالعه نمایید.

معصومه حسنی
۱۱ دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • ابوالفضل صدر
    ۰۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

    خیلی سایت خوبی دارین

  • پارسا
    ۰۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰

    میتونم شماره شما رو داشته باشم؟

  • بهمن طالبی
    ۰۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۰

    یه سوال داشتم مشاوره حضوری هم دارید

  • محمدتقی نظری
    ۰۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵

    اکانت اینستا هم دارید؟

  • امید نصیری
    ۰۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۰

    شماره تماستون برای مشاوره تلفنی چنده

  • حسین محسنی
    ۰۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۵۵

    حرف نداشت👌🏻

  • رحیم اسکندری
    ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰

    خیلی خوشحالم که هستین

  • اسماعیل محسنی
    ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۵

    علیرضا جان عالی بود

  • حسن علیپور
    ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۰

    مطلب خوبی بود

  • بهرام سرمد
    ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۰

    شادکام و سلامت باشید

  • بهمن توکلی
    ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰

    شما کانال تلگرام هم دارین؟