کارجوموفقیت شغلی

با برترین شغل‌های حوزه کامپیوتر در سال‌های آینده، آشنا شوید

با برترین شغل‌های حوزه کامپیوتر در سال‌های آینده، آشنا شوید

در گذر زمان با پیشرفت علم و تغییر نیازهای جوامع، مشاغل سمت و سوی جدیدی به‌خود می‌گیرند. به این ترتیب میزان متقاضیان، تعداد فرصت‌های شغلی و میزان دستمزد آن‌ها متفاوت خواهد بود. در این میان، حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات جایگاه حساس و ویژه‌ای در جوامع امروزی دارد. بنابراین بسیاری از پرتال‌ها و تحلیل‌گران به بررسی مشاغل این حوزه پرداخته‌اند تا با تحلیل و بررسی آمار و ارقام، پردرآمدترین و برترین مشاغل حوزه کامپیوتر در آینده را پیش‌بینی کنند.

اگر به کار در حوزه کامپیوتر و فناوری علاقمندید و می‌خواهید بدانید برترین شغل‌های حوزه کامپیوتر در سال‌های آینده، کدامند و بر اساس آن برای زندگی و مسیر شغلی خود در آینده برنامه‌ریزی کنید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

10 شغل برتر در حوزه کامپیوتر

طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته این 10 شغل که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد، در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات سریعترین رشد را خواهند داشت. این مشاغل حقوق و دستمزد بالایی دارند و می‌توانند فرصت‌های مناسبی را جهت ارتقاء و پیشرفت افراد فراهم نمایند.

1. طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل؛

با توجه به رشد روزافزون انواع گوشی‌های موبایل هوشمند و تبلت‌ها، همه‌روزه شاهد تغییرات زیادی در شیوه‌های ارتباطی با این دستگاه‌ها و ایجاد انواع اپلیکیشن‌های موبایل هستیم. در شرایطی که تقاضا برای طراحی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل مبتکرانه، کاربردی و کارآمد در حال افزایش است، این تخصص به یکی از پرتقاضاترین و پردرآمدترین مهارت‌های روز دنیا تبدیل شده است.

روند رشد مشاغل طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل:

  • درصد رشد طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل: ۲۶ درصد سریع‌تر از میانگین سرعت رشد سایر مشاغل
  • میزان رشد طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل: ایجاد ۲۴۱۵۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۸

براساس تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های انجام‌شده، طراحی توسعه اپلیکیشن موبایل یکی از پربازده‌ترین و پرتقاضاترین مشاغل حوزه کامپیوتر به‌شمار می‌روند که تا سال ۲۰۲۸ با رشد ۲۶ درصدی مواجه خواهد بود. تعداد تخصص‌های این حوزه بسیار متنوع و گسترده هستند؛ تا جایی که ایجاد بیش از ۲۴۰ هزار شغل جدید در این زمینه پیش‌بینی می‌شود.

بنابراین اگر به حوزه برنامه‌نویسی علاقه‌مند هستید، جالب است بدانید که طراحی و توسعه اپلیکیشن موبایل از جمله پردرآمدترین و برترین مشاغل حوزه کامپیوتر در سال‌های آینده است که بیشترین و سریع‌ترین رشد را در جهان تجربه می‌کند. شما می‌توانید آگهی‌های مشاغل حوزه برنامه‌نویسی و به‌ویژه برنامه‌نویسی موبایل را به‌صورت تخصصی و مجزا در سامانه کاریابی آنلاین کارلیب مشاهده کنید.

2. مهندسی نرم‌افزار؛

همزمان با گسترش سیستم‌های رایانه‌ای و دستگاه‌های هوشمند و همچنین گسترش و نفوذ نرم‌افزارها به صنایع بیشتر، لزوم توسعه و ایجاد سیستم‌های رایانه‌ای مبتکرانه و خلاقانه منجر به ایجاد مشاغل بیشتر و حساس‌تری برای مهندسین نرم‌افزار شده است. پیشرفت فناوری و گسترش روز‌افزون انواع نرم‌افزارها، تقاضای نیروی کار برای موقعیت شغلی مهندس نرم‌افزار را به‌طرز چشم‌گیری افزایش داده است. به‌عنوان مثال، با گسترش سریع فناوری‌های مبتنی بر فضای ابری، نیاز به مهندسین نرم‌افزار بیشتر و کارآمدتر برای ایجاد برنامه‌های ابری ایمن و مقیاس‌پذیر به‌شدت حس می‌شود.

روند رشد مشاغل مهندسی نرم‌افزار:

  • درصد رشد مهندسی نرم‌افزار: ۲۱ درصد سریع‌تر از میانگین سرعت رشد سایر مشاغل
  • میزان رشد مهندسی نرم‌افزار: ایجاد ۲۸۴۱۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۸

براساس تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌هایی که در رابطه با برترین مشاغل حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات در سال‌های آینده انجام شده است، موقعیت شغلی مهندس نرم‌افزار تا سال ۲۰۲۸ شاهد رشد چشم‌گیری خواهد بود. به‌طوری که طبق پیش‌بینی‌ها، مشاغل این حوزه در این مدت ۲۱ درصد رشد می‌کند که بسیار قابل‌‌توجه است.
براین اساس، پیدایش بیش از ۲۸۰ هزار شغل جدید در حوزه مهندسی نرم‌افزار پیش‌بینی شده است. با توجه به رشد و توسعه سریع و گسترده شغل مهندسی نرم‌افزار، این شغل یکی از افق‌های روشن حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات به‌شمار می‌رود.

3. طراحی و برنامه‌نویسی بازی‌های ویدئویی؛

صنعت بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی با بیش از ۱۴۰ میلیارد دلار ارزش و دارایی، در طی یک دهه گذشته بیش از سه برابر رشد داشته است. حتی اگر از رشد و توسعه چشم‌گیر بازی‌های رایانه‌ای و کنسولی چشم‌پوشی کنیم؛ افزایش محبوبیت، قدرت پردازش و توانایی‌های گرافیکی دستگاه‌های موبایل، دروازه‌های جدیدی از فرصت‌های شغلی برای طراحان بازی‌های ویدئویی و برنامه‌نویسان باز کرده است.

در این میان طراحان بازی‌ها که از تخصص برنامه‌نویسی و توسعه اپلیکیشن‌های موبایل نیز بهره می‌برند،  بیشتر موردتوجه قرار می‌گیرند. چرا که در دستگاه‌های موبایل هوشمند و تبلت‌ها همواره شاهد تغییر و تحول در بازی‌های ویدئویی هستیم. همچنین با پیدایش فناوری‌های جدید و افزایش تقاضا برای اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR)، استخدام و اشتغال طراحان بازی‌ها نیز رشد چشم‌گیری خواهد داشت.

روند رشد مشاغل طراحی و برنامه‌نویسی بازی‌های ویدئویی:

  • درصد رشد مهندسی نرم‌افزار: ۲۱ درصد سریع‌تر از میانگین سرعت رشد سایر مشاغل
  • میزان رشد مهندسی نرم‌افزار: ایجاد ۲۸۴۱۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۸

تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌های انجام‌شده نشان می‌دهد که اشتغال در حوزه طراحی و برنامه‌نویسی بازی‌های ویدئویی تا سال ۲۰۲۸ شاهد رشد ۲۶ درصدی خواهد بود. همچنن پیش‌بینی می‌شود که در طی این مدت، بیش از ۲۴۰ هزار شغل جدید در حوزه طراحی و برنامه‌نویسی بازی‌های ویدئویی ایجاد خواهد شد.

4. امنیت فناوری اطلاعات و سیستم‌های کامپیوتر؛

امنیت همواره یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران و مجریان فناوری اطلاعات بوده و خواهد بود؛ تا جایی که به دلیل تشدید و افزایش گستره و پیچیدگی حملات سایبری، استخدام مدیران امنیتی نیز با حساسیت و جدیت بیشتری مواجه شده است. بنابراین همه‌ساله شاهد آن هستیم که مدیران با وسواس و حساسیت بالا به‌دنبال جذب متخصصین امنیت اطلاعات هستند؛ اما یافتن و گزینش افراد مناسب و مستعد کار بسیار دشواری است.

به‌هرحال این یک فرصت بسیار مناسب برای متخصصین فناوری است تا مهارت‌های امنیت سایبری و اعتبار خود را افزایش بدهند. مهارت‌هایی نظیر امنیت عملیاتی فناوری اطلاعات، امنیت دستگاه‌های موبایل، مدیریت ریسک، تضمین و حفاظت اطلاعات، امنیت شبکه و فضای ابری و مجازی‌سازی از جمله ضروریات در حوزه امنیت فناوری اطلاعات و سیستم‌های کامپیوتری است که از متخصصین انتظار می‌رود.

روند رشد مشاغل امنیت فناوری اطلاعات و سیستم‌های کامپیوتری:

  • درصد رشد تخصص امنیت فناوری اطلاعات و سیستم‌های کامپیوتری: ۳۲ درصد سریع‌تر از میانگین سرعت رشد سایر مشاغل
  • میزان رشد تخصص امنیت فناوری اطلاعات و سیستم‌های کامپیوتری: ایجاد ۳۵۵۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۸

بر اساس آن‌چه انتظار می‌رود، این حرفه تا سال ۲۰۲۸ شاهد رشد ۳۲ درصدی خواهد بود و بیش از ۳۵ هزار شغل جدید در حوزه تخصص امنیت فناوری اطلاعات و سیستم‌های کامپیوتری ایجاد خواهد شد. بنابراین این حرفه از جمله مشاغل موردتوجه و پررونق در حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات است که در طی مدت رشد چشم‌گیری را تجربه خواهد کرد.

5. تحلیل سیستم‌های کامپیوتری؛

همان‌طور که سازمان‌ها و صنایع بیشتر و بیشتری به فناوری و صنعت کامپیوتر اعتماد و تکیه می‌کنند، نیاز بیشتری به نیروهای متخصص در حوزه تحلیل سیستم‌های کامپیوتری حس می‌شود.

یکی از صنایع حساس و کلیدی برای رشد موقعیت شغلی تحلیل سیستم‌های کامپیوتری، مراقبت‌های بهداشتی است.
در صنعت مراقبت‌های بهداشتی اموری همچون ثبت الکترونیکی اطلاعات پزشکی (EMR)، خدمات نسخه الکترونیکی و سایر پروژه‌های نرم‌افزاری با محوریت بهداشت، نیازمند سیستم‌های کامپیوتری سفارشی هستند و این نیاز روز‌به‌روز افزایش پیدا می‌کند.

روند رشد مشاغل تحلیل سیستم‌های کامپیوتری:

  • درصد رشد تحلیل سیستم‌های کامپیوتری: ۹ درصد سریع‌تر از میانگین سرعت رشد سایر مشاغل
  • میزان رشد تحلیل سیستم‌های کامپیوتری: ایجاد ۵۶۰۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۸

تحلیل‌ها و بررسی‌ها نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۲۸ موقعیت شغلی تحلیل سیستم‌های کامپیوتری ۹ درصد رشد خواهد کرد و بیش از ۵۶ هزار شغل جدید در این زمینه ایجاد خواهد شد. بنابراین حرفه تحلیل سیستم‌های کامپیوتری از جمله پردرآمدترین و برترین مشاغل حوزه کامپیوتر در سال‌های آینده خواهد بود و رشد بسیار چشم‌گیری را تجربه خواهد کرد.

6. تکنیسین اطلاعات بهداشت؛

مراقبت‌های بهداشتی در سال‌های اخیر یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در رشد و توسعه مشاغل حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات است و چشم‌انداز رشد بسیار گسترده‌ای برای آن دیده می‌شود؛ به‌خصوص که شاهد سرمایه‌گذاری گسترده برای الکترونیکی‌سازی امور پزشکی و سلامت هستیم. بنابراین گرایش هر چه بیشتر حوزه بهداشت و درمان به سیستم‌های کامپیوتری و فناوری اطلاعات منجر به رشد چشم‌گیر این حوزه شغلی شده و انتظار می‌رود که در طی سال‌های آینده مشاغل بسیار زیادی در این حوزه ایجاد شوند.

روند رشد مشاغل تکنیسین اطلاعات بهداشت:

  • درصد رشد تخصص فنی اطلاعات بهداشت: ۱۱ درصد سریع‌تر از میانگین سرعت رشد سایر مشاغل
  • میزان رشد تخصص فنی اطلاعات بهداشت: ایجاد ۲۳۱۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۸

این موقعیت شغلی در این سال‌ها روند رشد بسیار قابل‌توجه و بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند؛ تا جایی‌که پیش‌بینی می‌شود موقعیت شغلی تکنیسین اطلاعات بهداشت تا سال ۲۰۲۸ رشد ۱۳ درصدی را تجربه کند. همچنین تحلیل‌ها و بررسی‌ها حاکی از آن هستند که در طی این مدت بیش از ۲۳ هزار شغل جدید مرتبط با این حرفه ایجاد خواهد شد.

7. طراحی و توسعه وب؛

این روزها فروش اینترنتی محصولات به یکی از اصلی‌ترین روش‌های ارتباط با مشتری تبدیل شده است. تا جایی‌که همه‌ساله تعداد بسیار زیادی از کسب‌وکارها محصولات خود را در اینترنت معرفی کرده و به‌فروش می‌رسانند. همان‌طور که شمار محصولات و خدمات آنلاین افزایش می‌یابد، فرصت‌های شغلی بسیار بیشتری برای طراحان و توسعه‌دهندگان وب ایجاد می‌شود. علاوه‌براین، گسترش شبکه‌های اجتماعی فضا و فرصت جدیدی را برای کسب‌وکارها ایجاد کرده است؛ فضایی که در آن رقابت بسیار بالا بوده و همواره در حال رشد و توسعه است.

به این ترتیب کسب‌وکارها نسل جدیدی از روش‌های ارتباط با مشتری را تجربه می‌کنند که این امر تاثیر بسیار زیادی بر روی افزایش تقاضای کار برای طراحان و توسعه‌دهندگان وب داشته است. مهارت‌هایی نظیر طراحی وب واکنش‌گرا، رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) از جمله مهارت‌های پرمتقاضی و ضروری برای متخصصان این حوزه به‌شمار می‌روند.
همچنین مواردی مانند تنوع سایز نمایشگر دستگاه‌های هوشمند نظیر موبایل، تبلت یا ساعت‌های هوشمند و سایر تحولات این‌چنینی که به‌سرعت در حال رشد هستند، نقش طراحان و توسعه‌دهندگان وب را بسیار پررنگ‌تر از پیش می‌کند. بنابراین موقعیت شغلی طراحی و توسعه وب از جمله مشاغلی است که می‌توانید به‌عنوان یک شغل پرطرفدار با افق‌های روشن در نظر بگیرید.

روند رشد مشاغل طراحی و توسعه وب:

  • درصد رشد طراحی و توسعه وب: ۱۳ درصد سریع‌تر از میانگین سرعت رشد سایر مشاغل
  • میزان رشد طراحی و توسعه وب: ایجاد ۲۰۹۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۸

تحلیل‌ها و پیش‌بینی‌هایی که در این رابطه انجام شده، نشان می‌دهد که طراحی و توسعه وب تا سال ۲۰۲۸  شاهد رشد ۱۳ درصدی خواهد بود که به‌ نوبه خود قابل‌توجه است. همچنین براساس آمار، گفته می‌شود که بیش از ۲۰ هزار شغل جدید در این حوزه ایجاد خواهد شد. اگر به حوزه طراحی و توسعه وب علاقه‌مند هستید و در این زمینه تخصص و دانش دارید، می‌توانید در سامانه کاریابی آنلاین کارلیب، بخش استخدام برنامه‌نویس فرانت اند مشاغل موردنیاز در این حوزه را مشاهده کنید.

8. مدیریت فناوری اطلاعات؛

پیشرفت کاری مدیران فناوری اطلاعات به‌صورت مستقیم به رشد نرخ کارایی کارکنان حوزه فناوری اطلاعات که تحت نظارت آن‌ها فعالیت می‌کنند، بستگی دارد. آنچه مشهود و قابل پیش‌بینی است، آن است که در مشاغل فنی نظیر شبکه‌سازی، توسعه اپلیکیشن‌های موبایل، مهندسی نرم‌افزار، مدیریت داده‌ها و محاسبات ابری، شاهد رکوردشکنی و رشد چشم‌گیر خواهیم بود.
بنابراین موقعیت شغلی مدیریت فناوری اطلاعات با تقاضای بیشتر و بیشتری مواجه خواهد بود. البته افزایش اهمیت و تمرکز بر حوزه امنیت فناوری اطلاعات نیز تاثیر مستقیمی بر رشد این موقعیت شغلی دارد؛ بنابراین تقاضا برای جذب و استخدام مدیران فناوری اطلاعات نیز بسیار بیشتر خواهد شد.

روند رشد مشاغل مدیریت فناوری اطلاعات:

  • درصد رشد مدیریت فناوری اطلاعات: ۱۱ درصد سریع‌تر از میانگین سرعت رشد سایر مشاغل
  • میزان رشد مدیریت فناوری اطلاعات: ایجاد ۴۶۸۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۸

موقعیت شغلی مدیریت فناوری اطلاعات نیز از جمله مشاغل پررونق و پردرآمد حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات به‌شمار می‌رود. آمار و نتایج تحلیل‌ها گویای آن است که مشاغل این حوزه تا سال ۲۰۲۸ بیش از ۱۱ درصد رشد خواهند داشت. همچنین پیش‌بینی می‌شود که در طی این 10 سال بیش از ۴۶ هزار موقعیت شغلی جدید در این حوزه ایجاد شود.

9. مدیریت پایگاه‌داده‌ها؛

کسب‌وکارها تولیدکننده داده‌های دیجیتال قابل‌توجه و بسیار تاثیرگذاری هستند که درصورت تحلیل و استفاده می‌توانند کمک شایانی به پیشرفت کسب‌وکار و رفع بهتر و سریع‌تر نیازهای مشتریان کنند. در این شرایط موقعیت شغلی مدیریت پایگا‌داده‌ها اهمیت خودش را نشان می‌دهد. مدیران پایگاه‌داده‌ها افراد متخصص و موردتاییدی هستند که این داده‌ها را ذخیره، سازمان‌دهی و تحلیل کرده و همچنین از این داده‌ها در برابر هرگونه آسیب و خطری حفاظت می‌کنند.
علاوه‌براین، از آن‌جایی که بیشتر پایگاه‌داده‌ها به اینترنت و ابرها مرتبط می‌شوند، حفظ امنیت داده‌ها به‌شدت و به‌صورت روزافزون حیاتی و پیچیده خواهند شد. بنابراین مدیران پایگاه‌داده‌ها و توسعه‌دهندگان، به‌ویژه افرادی که از مهارت‌های بالایی در امنیت اطلاعات برخوردار هستند، استخدام می‌شوند تا از داده‌های سازمان‌ها در برابر هکرها و سایر تهدیدهای سایبری محافظت کنند.

روند رشد مشاغل مدیریت پایگاه‌داده‌ها:

  • درصد رشد مدیریت پایگاه‌داده‌ها: ۹ درصد سریع‌تر از میانگین سرعت رشد سایر مشاغل
  • میزان رشد مدیریت مدیریت پایگاه‌داده‌ها: ایجاد ۱۰۵۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۸

مدیریت پایگاه‌داده‌ها از جمله پرطرفدارترین و پرتقاضاترین مشاغل حوزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات است که همواره جای پیشرفت و رشد بسیار بالایی دارد. نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که تا سال ۲۰۲۸ موقعیت شغلی مدیریت پایگاه‌داده‌ها شاهد رشد ۹ درصدی خواهد بود.
همچنین پیش‌بینی می‌شود که بیش از ۱۰ هزار شغل جدید در طی این مدت در رابطه با موقعیت شغلی مدیریت پایگاه‌داده‌ها ایجاد خواهد شد. اگر شما نیز به حوزه نگهداری و پشتیبانی از داده‌‌ها و دیتابیس‌ها علاقه‌مند هستید، این شغل می‌تواند شغلی ایده‌آل برای شما باشد.

10. مدیریت شبکه؛

همواره سازمان‌ها برای افزایش بهره‌وری و دستیابی به برتری‌های بیشتر در رقابت با سایر سازمان‌ها، بخشی از سرمایه خود را صرف راه‌اندازی و به‌کارگیری فناوری‌های شبکه و سیستم‌های کامپیوتری جدید می‌کنند. به این ترتیب تقاضا برای موقعیت شغلی مدیریت شبکه همواره در حال افزایش بوده است.
علاوه‌براین انطباق سریع دستگاه‌های موبایل و محاسبات ابری در زیرساخت شرکت‌ها و سازمان‌ها باعث شده تا سازمان‌های بیشتر و بیشتری از اینترنت برای راه‌اندازی یا توسعه کسب‌وکار خود به‌صورت آنلاین استفاده کنند. هم‌ راستا با این تحولات، فرصت‌های شغلی بیشتر و بیشتری برای موقعیت شغلی مدیریت شبکه و مدیران شبکه ایجاد شده و خواهد شد؛ مدیرانی که بتوانند از این تکنولوژی‌های نوظهور برای کمک به امنیت کسب‌وکار استفاده کنند.

روند رشد مشاغل مدیریت شبکه:

  • درصد رشد مدیریت شبکه: ۵ درصد سریع‌تر از میانگین سرعت رشد سایر مشاغل
  • میزان رشد مدیریت شبکه: ایجاد ۱۸۲۰۰ شغل جدید تا سال ۲۰۲۸

پیشبینی‌ها و آنالیزهای انجام‌شده نشان می‌دهد که موقعیت شغلی مدیریت شبکه نیز بسیار موردتوجه قرار گرفته و این روزها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بررسی‌ها و تحلیل‌ها حاکی از آن است که این مشاغل تا سال ۲۰۲۸ با رشد ۵ درصدی روبه‌رو خواهند بود و بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در این حوزه ایجاد خواهد شد.

درپایان...

کامپیوتر و فناوری اطلاعات از جمله حوزه‌های بسیار گسترده و پرشاعبه در میان صنایع مختلف به‌شمار می‌رود. از این رو کارفرمایان و کارجویان این حوزه نیازمند محیطی تخصصی و جامع هستند تا بتوانند با دقت و سرعت بالاتری پروسه کاریابی و اشتغال را پشت سر بگذارند.
بهره‌مندی از یک محیط جامع و متمرکز برای مشاغل و تخصص‌های مختلف، تاثیر به‌سزایی در افزایش کیفیت و سرعت روند استخدام و جذب نیرو داشته و کمک شایانی به شکل‌گیری هرچه‌بهتر ارتباط میان کارفرمایان و کارجویان می‌کند.

سامانه کاریابی آنلاین کارلیب یک مرجع حرفه‌ای و تخصصی برای معرفی مشاغل در حوزه‌های مختلف ایجاد کرده است که در این زمینه به شما کمک می‌کند. این سامانه با درنظرگرفتن بخش‌های جداگانه و متمرکز بر حوزه‌های کاری گوناگون، محیطی را برای کارفرمایان، کارجویان و همچنین کارآموزان فراهم کرده تا بتوانند به‌صورت تخصصی‌تر و با جزئیات بیشتر به جستجوی مشاغل مختلف بپردازند. در واقع این رویکرد سرعت، دقت و عملکرد جذب و استخدام نیرو را تا حد زیادی افزایش داده است؛ به‌طوری که کارفرمایان و کارجویان می‌توانند به‌راحتی و با زیرساختی مناسب و مطمئن‌ با یکدیگر در ارتباط باشند.

همچنین کارلیب به کارجویان و علاقمندان به کار در هر حوزه فعالیتی، کمک می‌کند تا در مشاغل مورد نظر خود گزینش و استخدام ‌شوند، پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به وب سایت کارلیب به آدرس karlib.com، جدیدترین فرصت‌های شغلی مناسب با مهارت‌ها و علایق خود را مشاهده و در کمترین زمان ممکن مشغول به کار شوید.

آرمینا رستمی کیا
۱۱ دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • سیدعلی ملکی
    ۰۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۴۰

    کانال تلگرامی هم دارید ؟

  • محمدعلی طالب زاده
    ۰۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

    شماره تماستون برای مشاوره تلفنی چنده

  • ابراهیم صادقی
    ۰۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰

    حساب توییتری هم دارید؟

  • جمشید امیدی
    ۰۶ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۳۰

    چه مطلب خوبی

  • حمید شعبانی
    ۰۷ تیر ۱۴۰۲، ۰۳:۳۰

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • محمدرضا صدیق
    ۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵

    afarin matlab khobi bood

  • محمدعلی مرادخانی
    ۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۴۵

    چقد خوبین شما

  • علی اکبر ترابی
    ۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۰

    مثل همیشه عالی و کاربردی

  • رسول فراهانی
    ۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۱۰

    احسنت عالی بود

  • حبیب الله رهنما
    ۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۰:۰۰

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  • جلال طهماسبی
    ۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۰۸:۴۵

    شما کانال تلگرام هم دارین؟