معرفی به دیگران

چگونه به عنوان ادمین اینستاگرام استخدام شویم؟

چگونه به عنوان ادمین اینستاگرام استخدام شویم؟

شغل ادمینی اینستاگرام تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مشاغل امروز شده است. چون هر فردی که پیجی دارد و به دنبال کسب درآمد از آن است، به فردی نیاز پیدا میکند که بتواند پیجش را مدیریت کند و با تولید محتوای جذاب، موجب رشد آن پیج یا کسب و کار شود.

کافی است یک سر به سایت‌های استخدامی یا پلتفرم تخصصی ادمینی مثل دیدوگرام بزنید و با حجم درخواست های استخدام ادمین مواجه شوید. البته همه به دنبال استخدام ادمینی هستند که حرفه‌ای و متعهد باشد و با ایده‌پردازی، تعهد و خلاقیت به رشد پیج کمک کند. در این مقاله، به شما می‌ گوییم که برای استخدام شدن به عنوان ادمین، چه نکاتی را باید مد نظرتان داشته باشید تا بتوانید در شغل خودتان موفق عمل کنید. در پایان هم بهترین راهکار برای استخدام شدن را به شما معرفی می‌کنیم.

برای استخدام شدن به عنوان ادمین چه نکاتی را درنظر بگیریم؟

نکته شماره 1: نمونه کار حرفه‌ای داشته باشید.

تنها چیزی که باعث می‌شود کارفرما به شما اعتماد کند و نظرش را جلب کنید، داشتن نمونه کارهای با کیفیت است. به خصوص اگر می خواهید به عنوان ادمین تولید محتوا استخدام شوید. بهتر ایت انواع نمونه کارها را داشته باشید. چ.ن پیج ها محتوا های متفاوتی را منتشر می کنند.

به عنوان مثال یک پیج ممکن است محتوای ویدیویی بخواهد یا پیج دیگر فقط به تولید محتوای گرافیکی نیاز داشته باشد. در هر صورت، اینکه انواع نمونه‌ کارها را داشته باشید، شانس شما را برای استخدام شدن چند برابر می کند.

نکته شماره 2: برای درآمد بالاتر، مهارت بیشتری کسب کنید.

حقوق یک ادمین به حجم کار و مهارت‌هایش بستگی دارد. بنابراین هرچقدر بتوانید مهارت‌ها و تخصص‌های بیشتری پیدا کنید، می‌توانید انتظار درآمد بالاتری هم داشته باشید. به عنوان مثال، ادمینی که بتواند به عنوان یک ادمین همه فن حریف مدیریت کل پیج را بر عهده بگیرد، می تواند درآمد بالاتری داشته باشد.

همچنین ممکن است شما فقط یک کار مثل پاسخگویی به دایرکت و کامنت را بر عهده بگیرید که شاید درآمد کمتری نسبت به تولید محتوا داشته باشد، اما این فرصت را دارید که با چند جا همزمان کار کنید و درآمدتان زیاد شود.

نکته شماره 3: قرارداد محکم ببندید.

توجه داشته باشید که ادمینی معمولا به صورت دورکاری انجام می شود. بنا بر این داشتن یک قرارداد استخدام و فعالیت ادمینی اینستاگرام مکتوب و استاندارد که به امضای دو طرف کارمند و کارفرما برسد، می تواند تا حدود زیادی خیال شما را بابت دریافت حق و حقوق تان راحت کند. بنا بر این بسیار ضروری است که حتما قبل از استخدام یک قرارداد و تعهد نامه همکاری با کارفرما ببندید. این قرارداد کمک می‌کند سطح انتظارات یکدیگر را به خوبی بشناسید و در ادامه همکاری راحت‌تر و حرفه‌ای‌تری داشته باشید. همچنین وظایف شما در این قرار داد به خوبی ذکر می شود و کارفرما نمی تواند در آینده از شما انتظاراتی فراتر از حد توافق داشته باشد.

استخدام ادمین اینستاگرام با دیدوگرام

نکته شماره 4: بر اینستاگرام تسلط پیدا کنید.

اساس کار شما پلتفرم اینستاگرام است. ادمینی که اینستاگرام را کامل نشناسد، مانند مکانیکی است که نمی تواند از ابزارهاییش استفاده کند. بنا بر این، همیشه سعی کنید بر تمامی قسمت‌های اینستاگرام مسلط شوید و به خوبی امکاناتش را بشناسید. همچنین در جریان آخرین تغییرات و به روزرسانی‌ها هم قرار بگیرید. در هر صورت، اینستاگرام جایی است که شما قرار است از آن به درآمد برسید و باید شناخت کاملی از آن داشته باشید. اگر دانش فنی خودتان از دنیای آنلاین را هم بالا ببرید، خیلی به نفعتان است. همچنین بهتر است مهارت بالایی در زبان انگلیسی داشته باشید.

نکته شماره 5: استاد تولید محتوا شوید.

مهارت تولید محتوا به خصوص با موبایل می‌تواند شانس شما برای استخدام ادمینی اینستاگرام را افزایش دهد. معمولا بیشتر کارفرماها به دنبال لیست ادمین های تولید محتوای حرفه ای و تخصصی در اینستاگرام هستند و حاضرند حقوق خوبی هم بپردازند. پس این مهارت را خیلی جدی بگیرید. علاوه بر این، اگر شما تولید محتوا را حرفه ای یاد بگیرید، در خارج از پلتفرم اینستاگرام هم می توانید کار کنید و یک فضای بسیار جذابی برای کار کردن در پیش روی شما قرار می گیرد که خیلی هم وابسته به یک پلتفرم خاص نیست. پس این یک فرصت عالی است که خودتان را به مهارتی مجهز کنید که همیشه و همه جا می تواند به کارتان بیاید.

نکته شماره 6: توسعه فردی را جدی بگیرید.

برای حرفه‌ای شدن و موفقیت به عنوان یک ادمین، باید مهارت‌های مختلفی را در کنار اینستاگرام و تولید محتوا یاد بگیرید. به عنوان مثال مهارت‌های ارتباطی کمک زیادی به موفقیت شما می‌کند. به خصوص زمانی که می خواهید با کارفرمای خودتان قرار داد ببندید. همچنین برخورداری از مهارت تعامل اجتماعی به شما کمک می کند ارتباط بهتری با فالوورهای پیج برقرار کنید و در نهایت در شغل خودتان موفق تر عمل کنید. مهارت زبان انگلیسی، کار با رایانه، اپلیکیشن‌های موبایل هم به شما کمک بسیار زیادی در رسیدن به موفقیت می‌کنند.

برنامه ریزی، مدیریت زمان و مهارت‌های بازاریابی دیجیتال هم امتیازات ویژه‌ای به شما می‌بخشد و با کسب این مهارت‌‌‌ها می‌توانید به سراغ کسب درآمدهای بیشتری هم بروید.

در این مقاله، مهم ترین کارهایی که برای استخدام شدن به عنوان ادمین اینستاگرام لازم دارید را به شما معرفی کردیم. اما همانطور که قولش را داده بودیم، می خواهیم بهترین راهکار برای استخدام شدن به عنوان ادمین حرفه ای را هم به شما معرفی کنیم:

پلتفرم اختصاصی ادمینی دیدوگرام؛ تنها سایتی که به صورت اختصاصی برای استخدام و کاریابی ادمین‌ها است. بنابراین، اگر ادمین هستید، کافی است در دوره‌ ادمینی این مجموعه شرکت کنید و پس از ارائه نمونه کار، به عنوان ادمین معرفی شوید. در این سایت شما می‌توانید به عنوان انواع ادمین پاسخ‌دهی به دایرکت و کامنت گرفته تا ادمین سناریو نویس و تولید محتوا ثبت نام کنید.

همچنین اگر پیج دارید و به دنبال ادمین هستید، می‌توانید آگهی خودتان را در این سایت ثبت کنید و ادمین مورد نظرتان را در این پلتفرم تخصصی پیدا کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم همین حالا به سایت اختصاصی ادمین های اینستاگرام didogram سر بزنید.

وب سایت دیدوگرام - ادمین اینستاگرام

 

 

 

واحد محتوا
۱۱ دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • غلامعلی شمس
    ۰۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۰

    مشاوره هاتون عالین واقعا!

  • بهمن توسلی
    ۰۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۵

    خیلی خوشحالم که هستین

  • عباس مستوفی
    ۰۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۵۵

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • روح الله مرادی
    ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰

    گروه واتساپی هم دارید؟

  • علی اصغر دهقانی
    ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۰۰

    میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟

  • حمیدرضا انصاری
    ۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  • علیرضا طالب زاده
    ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۹:۵۰

    مطلب خوبی بود همکار گرامی

  • محمدحسین تقوی
    ۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۱۰

    شادکام و سلامت باشید

  • عزیز اکبری
    ۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۰

    متشکرم

  • قاسم شریعتی
    ۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۰۰

    مطلب خوبی بود

  • ایمان شریفیان
    ۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۵

    کانال تلگرامی هم دارید ؟