معرفی به دیگران

کارلیب، بهترین سایت استخدام برنامه نویس

در دنیای مدرن امروزی که تمامی فعالیت‌ها در مسیر استفاده از فضای دیجیتال گام برداشته و کسب و کارهای مبتنی بر تکنولوژی در حال گسترش هستند، نیاز به دانش فنی برنامه‌نویسی و به طبع آن نیاز به نیروی برنامه‌نویس بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.
از سوی دیگر در سال‌های اخیر پلتفرم‌های استخدام آنلاین جایگاه خود را در میان کارجویان و کارفرمایان پیدا کرده‌ و آگهی‌های استخدام به شیوه سنتی کمتر به چشم می‌خورند.
در حال حاضر وب‌سایت‎‌های مختلفی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، اما ممکن است کارجویان به دنبال مرجعی تخصصی برای استخدام برنامه‌نویس باشند.
وب‌سایت کارلیب یکی از وب‌سایت‌های استخدامی است که با وجود پوشش حوزه‌های مختلف شغلی، بر استخدام برنامه‌نویس تمرکز دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با خدمات منحصر به فرد کارلیب آشنا شوید.

آشنایی با سایت کارلیب

کارلیب، فعالیت خود را از اواخر سال 1395 در یک گروه تلگرامی با هدف معرفی نیروهای کار مناسب و متخصص به یکدیگر آغاز کرد. با استقبال فراوان از این گروه، فعالیت کارلیب گسترده‌تر شد و ابتدا کانال تلگرام و سپس وب‌سایت کارلیب راه اندازی گردید.
در حال حاضر کارفرمایان و کارجویان می‌توانند در وب‌سایت کارلیب ثبت‌نام و هر دو گروه نیازهای کاری خود را به سادگی و در کم‌ترین زمان ممکن رفع کنند.

خدمات منحصر به فرد کارلیب

کارلیب

کارلیب همزمان با انتشار آگهی‌های استخدام در وب‌سایت خود، این آگهی‌ها را در کانال‌ تلگرام و خبرنامه خود نیز منتشر می‌کند. این کار تاثیر بسیار زیادی در دیده شدن هرچه بیشتر آگهی‌های استخدام و اطلاع‌رسانی به کارفرمایان و کارجویان مختلف خواهد داشت.

تفاوت اصلی کارلیب با سایر سامانه‌های استخدامی، سیستم آزمون و گزینش کارجویان است. به این صورت که کارفرمایان با دعوت از کارجویان به صفحه آزمون خود، در واقع مرحله اول مصاحبه و گزینش را در کارلیب انجام خواهند داد.
به‌علاوه در صورتی که کارفرمایان دانش لازم جهت طراحی آزمون مورد نظر خود را نداشته باشند، می‌توانند با پرداخت مبلغ 199 هزار تومان طراحی آزمون خود را به تیم کارلیب بسپارند.

کارلیب علاوه‌بر خدمات ذکر شده، جهت افزایش سطح دانش و اطلاعات کاربران خود اطلاعات بسیار مفید و کاربردی در زمینه کاریابی، مصاحبه، استخدام و… در وبلاگ سایت خود منتشر می‌نماید.
این محتواهای آموزشی به طور مداوم به‌روزرسانی شده و اخبار و اطلاعات کاریابی و استخدامی را در اختیار کارفرمایان و کارجویان قرار می‌دهد.

دسته‌بندی مشاغل و ایجاد فیلترهایی مانند شهر محل سکونت و… سبب می‌شود تا مخاطبان سایت، سریع‌تر به سمت اهداف خود هدایت شوند و در زمان کمی، مشاغل مناسب خود را بیابند.

دسته‌بندی مشاغل در کارلیب

همانطور که پیش‌تر گفته شد، تمرکز کارلیب بر روی آگهی‌های استخدامی در حوزه برنامه نویسی است. اما علاوه‌بر آن حوزه‌های کاری دیگری نیز در این آگهی‎‌ها وجود دارد. دسته‌بندی‌های شغلی در سایت کارلیب به شرح زیر است:

استخدام برنامه‌نویس:
استخدام برنامه‌نویس در گرایش‌های برنامه‌نویسی وب و طراحی سایت، برنامه‌نویسی موبایل، برنامه‌نویسی سخت افزار

استخدام سئو کار:
استخدام متخصصین و افراد آگاه به سئو در جهت ارتقا رتبه سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو

استخدام کارشناس دیجیتال مارکتینگ:
آگهی‌های مربوط به مدیریت و بهینه‌سازی وب‌سایت، برگزاری کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ، شناسایی گرایشات بازار ، سئو و...

استخدام نویسنده و کارشناس تولید محتوا:
استخدام نیروهای متخصص جهت تولید محتوای متنی با رعایت اصول نگارشی زبان فارسی، سئو و اصول ویراستاری

استخدام حسابدار:
فرصت‌های شغلی مرتبط با حسابداری، امور مالی و ...

استخدام کارمند اداری:
استخدام مسئول دفتر، منشی، کارمند واحد فروش، مسئول پاسخگویی مشتریان، کارمند واحد پذیرش، کارشناس امور اداری و…

استخدام پشتیبان:
نیروهای لازم جهت سمت پشتیبان تحصیلی، پشتیبانی سیستم‌های اتوماسیون اداری، پشتیبان آنلاین و غیرحضوری، کارشناس پشتیبانی تست نرم افزار و منابع انسانی و…

استخدام متخصص بازاریابی و فروش:
آگهی‌های استخدام بازاریاب و ویزیتور و آشنا به فرآیندهای بازاریابی و فروش، مدیریت انبار مرسولات، روش‌های فروش مویرگی و…

استخدام طراح:
آگهی‌های مربوط به موقعیت‌های شغلی طراحی مانند طراح لوگو، طراح بنر، طراح وب، طراح UI/UX، طراح لباس، طراح گرافیک، طراح صنعتی و…

استخدام گرافیست:
آگهی استخدام فرصت‌های شغلی طراح گرافیست، کارآموز گرافیست، تصویرساز، طراح کاتالوگ و بروشور، ادیتور فیلم و ساخت تیزر تبلیغاتی و...

استخدام وکیل:
انتشار فرصت‌های شغلی مرتبط با وکالت از جمله وکیل پایه یک دادگستری، کارآموز دفتر وکالت جهت انجام امور حقوقی و اداری، کارشناس حقوقی و...

استخدام عکاس:
انتشار آگهی‌های مربوط به جذب نیروی عکاس به صورت پروژه‌ای، عکاس خبری، عکاس نشریات، عکاس آتلیه و ...

استخدام فیلمبردار:
استخدام فیلمبردار، دستیار فیلمبردار، تدوینگر و ...

استخدام کارشناس شبکه:
آگهی‌های مربوط به جذب کارشناس شبکه پاره وقت، کارشناس ارشد شبکه، مهندس شبکه، کارشناس شبکه شیفت شب، کارآموز شبکه.

استخدام کارشناس فروش:
فرصت شغلی کارشناس فروش، کارمند فروش، سرپرست فروش، استخدام کارشناس فروش مواد غذایی و دارویی و…

کارلیب

مزایای استفاده از خدمات وب‌سایت کارلیب

  1. تعیین موقعیت جغرافیایی محل کار
  2. استخدام دورکار
  3. استخدام فریلنسر
  4. ارتباط بین تعداد زیادی کارفرما و کارجو
  5. مدیریت بهتر رزومه‌ها با دسته‌بندی آن‌ها
  6. پیدا کردن مشاغل مناسب بر اساس رزومه ارسالی
  7. دسته‌بندی کارجویان بر اساس نتیجه آزمون
  8. رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد
  9. دسترسی سریع به آگهی‌های مورد نظر
  10. همکاری با برندهای بزرگ و مطرح ایرانی
  11. تعرفه‌های بسیار پایین و مقرون به صرفه

نحوه استفاده از خدمات کارلیب

با ورود به وب‌سایت کارلیب ابتدا باید مشخص کنید می‌خواهید به عنوان کارفرما ثبت‌نام ‌کنید یا به عنوان کارجو . سپس بسته به این انتخاب سوالات فرم مختص به خود را پاسخ خواهید داد.

1. ثبت‌نام در وبسایت در کارلیب

کارجو 

کارجویان لازم است برای ثبت‌نام در کارلیب اطلاعاتی شامل مهارت‌ها، محل زندگی، تخصص، میزان تحصیلات و .. را در سایت وارد نمایند. بارگذاری رزومه نیز برای کارجویان الزامی است.
همچنین با تکمیل اطلاعات خود، هنگام ارسال پیشنهاد این اطلاعات در اختیار کارفرمایان قرار خواهد گرفت. علاوه‌بر این، فرصت شغلی مناسب و مرتبط با مهارت‌های شما توسط کارلیب و از طریق ایمیل برایتان ارسال خواهد شد.

کارفرما 

کارفرمایان با ثبت‌نام در کارلیب و طراحی و ایجاد آزمون‌های مرتبط، می‌توانند فرآیند انتخاب بهترین رزومه‌‌های ارسالی توسط کارجویان را تسریع بخشند. جهت انتشار آگهی استخدام مناسب، لازم است کارفرمایان مواردی از قبیل تخصص مورد نیاز، شرح وظایف، میزان حقوق در نظر گرفته شده و… را در آگهی مربوطه ذکر نمایند.
کارجویان نیز می‌توانند با مشاهده آگهی مورد نظر، رزومه خود را برای کارفرما ارسال نمایند. بدین ترتیب کارفرمایان با توجه به رزومه‌ها و آزمون‌های انجام شده، نیروهای کار مورد نیاز خود را پیدا خواهند کرد.

2. جستجو و فیلتر مشاغل 

کارجویان در کارلیب می‌توانند به کمک فیلترهای مختلف و مشخص کردن عنوان شغل، مهارت و یا نام شرکت در بخش جستجو، دسترسی آسان‌تری به اطلاعات مورد نیاز خود داشته و مسیر دستیابی به آن را کوتاه‌تر نمایند.
به این ترتیب تنها آگهی‌های مرتبط و مناسب با نیازشان به آن‌ها نمایش داده خواهد شد و بدون اینکه در خیل عظیمی از آگهی‌های استخدام سردرگم شوند، می‌توانند با سرعت بیشتری موقعیت‌های شغلی مورد نظر خود را بیابند.

با کارلیب؛ در شغل رویایی خود استخدام شوید.

اگر تا به حال موفق به یافتن شغل مورد نظر خود نشده‌اید، اگر بارها و بارها رزومه ارسال کرده اما پاسخی دریافت نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به کارلیب بزنید.
با ثبت‌نام در وب‌سایت کارلیب به آدرس karlib.com و عضویت در کانال تلگرام کارلیب به آدرس t.me/karlib به یکی از مخاطبان همیشگی این پلتفرم تبدیل خواهید شد. برای رسیدن به شغل رویایی خود هنوز فرصت هست!

آرمینا رستمی کیا
۱۱ دیدگاه
در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

  • علی اکبر فلاح
    ۰۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۰

    با اجازتون بازنشر شد

  • سجاد بزرگ نیا
    ۰۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۰

    خیلی عالی بود

  • غلامعلی ساعی
    ۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۰۷:۵۰

    شما کانال تلگرام هم دارین؟

  • عبدالرضا مجد
    ۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۰:۵۰

    مشاوره هاتون عالین واقعا!

  • بهزاد زارع
    ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۰۰:۰۰

    شادکام و سلامت باشید

  • شهرام اسلامی
    ۱۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

    این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه

  • جلال رحیمی
    ۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۰۶:۱۵

    واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت

  • اسماعیل مومنی
    ۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۰۲:۴۵

    بازم درمورد این موضع مطلب بزارین

  • محمدحسین ایمانی
    ۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۰

    خیلی خوب بود

  • مهدی مختاری
    ۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵

    سلام عالی بود

  • میثم مدنی
    ۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۵

    محتوا خوبی بود